Dni

Dostawa i płatność

Dostawa

Twoje zamówienie wysyłamy kurierem, do automatów InPost Paczkomat® lub punktów odbioru Poczty Polskiej. Zamówienia wysyłamy na terenie całej Unii Europejskiej*. 

Nasze produkty wysyłamy za darmo jednym z poniższych przewoźników ( przedpłata). Kurier wybierany jest losowo. Jeśli chcesz doprecyzować kuriera prosimy o kontakt z Biurem Obsługi z zapytaniem o zmianę i dodatkowe koszty z tym związane.

Kurier, przedpłata – DARMOWY w całej Unii Europejskiej*

*Kraje skandynawskie- wysyłka dodatkowo płatna 100- 200zł.

Kurier, płatność przy odbiorze19,99 zł – 134,99 zł

  • Koszt przesyłki obejmuje kwotę ubezpieczenia o wartości zamówienia. Jeśli zauważysz, że taśmy lub opakowanie firmowe jest uszkodzone, sprawdź w obecności kuriera czy zamówienie jest kompletne
  • Jeśli stwierdzisz braki w zamówieniu, sporządź z kurierem protokół szkody. Jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji w przypadku niekompletności zamówienia
  • Doręczymy tylko te produkty, które są dostępne w naszym magazynie
  • Produkty na zamówienie realizujemy po uzgodnieniu e-mailowym kontakt@touchlessfreaks.com 
  • Punkty odbioru to: Automaty Poczty Polskiej, placówki pocztowe, sklepy Żabka i inne punkty, w których możesz odebrać zamówienie.
  • Dokładną listę punktów, w których możesz odebrać przesyłkę, sprawdzisz, gdy będziesz składać zamówienie.
  • Maksymalne wymiary paczki dla Automatów Pocztowych to: 57,5 cm x 46 cm x 37 cm, a waga do 20 kg.
  • Maksymalne wymiary paczki dla pozostałych punktów odbioru: 70 cm x 60 cm x 60 cm, a waga do 20 kg.

Płatność

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić jak chcesz – z góry lub przy odbiorze. W swojej ofercie mamy raty  i płatność odroczoną. Przyjmujemy płatności w PLN oraz EURO.

Płatność online – Przelewy24 

Przelewy 24 to bramka płatnicza, dzięki której możesz zapłacić szybkim przelewem, BLIK-iem Google Payem, Apple Payem lub skorzystać z płatności odroczonej PayPo.

Karta płatnicza online – Visa i Mastercard

Płatność kartą za pośrednictwem bramki płatniczej.

BLIK

Płatność kodem BLIK za pośrednictwem bramki płatniczej.

Przelew tradycyjny

  • Samodzielnie zaloguj się do swojego banku i zleć przelew lub skorzystaj z placówki pocztowej.
  • Pamiętaj, żeby w tytule przelewu koniecznie wpisać numer zamówienia, który znajdziesz w dalszych krokach.
  • Zamówienie wyślemy dopiero, gdy zaksięgujemy Twoją wpłatę.

Przy odbiorze

  • Dostawa kurierem: płatność gotówką. Przygotuj odliczoną kwotę dla kuriera.
  • Paczkomat® 24/7: brak możliwości płatności przy odbiorze.
  • Punkt odbioru – Żabka, Poczta i inne: dla pewności przygotuj gotówkę. Nie we wszystkich punktach zapłacisz kartą.

Raty

  • Więcej o zakupach ratalnych dowiesz się pod zakładką raty.
Koszyk